Vuosikokous ti 14.6.2022 klo 18:00 Tavastia-Areena

16.5.2022

Hämeenlinnan Voimisteluseuran vuosikokous pidetään ti 14.6.2022 klo 18:00 Tavastia-Areenalla
Vuosikokouksen aiheina puheenjohtajan valinta, hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle, toimintasuunnitelma ja talousarvio kaudelle 2022-2023.

Sinustako uusi Hämeenlinnan Voimisteluseuran hallituksen jäsen?
Seuramme suoritti jälleen tänä keväänä lasten – ja nuorten Tähtiseura auditoinnin ja on täten oikeutettu jatkossakin käyttämään Tähtimerkkiä, joka on lupaus laadusta. Tähtimerkin saaneessa seurassa toimitaan vastuullisesti, kuunnellaan ja kannustetaan osallistujia, reagoidaan ympärillä tapahtuviin muutoksiin, toimitaan modernisti ja vaikutetaan toimintaympäristöön. Tähtiseurassa jokainen voi urheilla ja liikkua omalla tasollaan kohti omia tavoitteitaan ja kehittyä.

Haluatko vaikuttaa seuramme asioihin? Nyt sinulla on tilaisuus päästä mukaan, sillä hallituksemme valitsee uusia jäseniä kaudelle 2022-2025. Sinulla ei tarvitse olla ennalta voimistelulajien tuntemusta. Riittää että sinulla on halua ja intoa vaikuttaa seuramme asioihin. Hallitukseen voivat hakea kaikki vähintään 18-vuotta täyttäneet.

Hallitus on seuran korkein päättävä taho, jonka päätökset vaikuttavat suoraan seuran toimintaan. Hallituksen kokouksia on n. kerran kuukaudessa. Kokouksissa käsitellään ja päätetään ajankohtaisista asioista. Lisäksi hallituksella on kaksi kertaa vuodessa yhdistyksen sääntömääräiset kokoukset.

Hallitustyössä ketään ei jätetä yksin, vaan asioista päätetään yhdessä. Uudet jäsenet perehdytetään toimintaan. Hallitustyö on luottamustoimi, joten siitä ei makseta palkkaa. Vapaaehtoistyö on arvokasta ja se mahdollistaa seuratoiminnan.

Uusi hallitus valitaan tiistaina 14.6.2022 klo 18 alkavassa vuosikokouksessa Tavastia –Areenalla.  Mikäli olet kiinnostunut toimimaan yhdistyksen hallituksessa, ota yhteyttä toiminnanjohtaja Mari Ollikaiseen (toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi). Voit myös ilmoittautua ehdokkaaksi suoraan kokouksessa. Jos ilmoittaudut ehdokkaaksi etukäteen, niin kirjoita pieni esittely itsestäsi.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan seuramme toimintaan!