TÖIHIN SEURAAN!

HALUATKO MUKAAN ILOISEEN VALMENNUSJOUKKOOMME?

Haemme Joukkuevoimistelun tuntivalmentajia ja apuvalmentajia!

Seuramme hakee tuntivalmentajia ja apuvalmentajia joukkuevoimisteluun. Tehtäviin kuuluu ryhmien tuntien suunnittelu ja vetäminen. Kilparyhmien valmentajilla toimenkuvaan kuuluu lisäksi kilpailuihin liittyvät työt kuten ilmoittautumiset kilpailuihin ja osallistuminen kilpailuihin valmentajana tai tuomarina.

Viikkotuntimäärä on sovittavissa.

Laitathan vapaamuotoisen hakemuksen seuramme sähköpostiin toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi tai täytä alla oleva lomake.
Lisätietoja saa myös puhelimitse 045-77311133. Otathan rohkeasti yhteyttä ja liityt meidän tähtiseuramme huipputiimiin!

Seuramme hakee myös telinevoimistelun, akrobatiavoimistelun ja voimistelukoulujen vastuuvalmentajia sekä apuvalmentajia. Jos sinulla on intohimoa sekä rakkautta lajiin, olet etsimämme henkilö.

Lisätietoja tarvittaessa sähköpostitse toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi tai puhelimitse 045 7731 1133.

Laita avoin hakemus toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi tai täytä alla oleva lomake.

-------------------------------------------------------------------------------------

Täytä työhakemus tästä!

Valmentajan tai apuvalmentajan tehtävät