Hileet

Syksy 2024 ja Kevät 2025

Hileet on akrobatiavoimistelun harrasteryhmä, joka on ollut aktiivinen jo muutaman vuoden. Ryhmään ovat tervetulleita kaiken ikäiset, akrobatiavoimistelusta kiinnostuneet lapset ja nuoret. Ikävaatimuksia ei ole. Hileiden keski-ikä on noin 10 vuotta. Ryhmä harjoittelee yhden tunnin viikossa. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on oppia tekemään töitä yhdessä kaikkien ryhmäläisten kanssa, sekä oppia uusia taitoja ja kehittää vanhoja. Hileet osallistuvat seuran kevät -ja joulunäytöksiin.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja paljon reipasta mieltä! Harjoittelu tapahtuu paljain jaloin. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin.

Ryhmä harjoittelee MAANANTAISIN KLO 17-18

Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus, pukuhuone 1

Syyskausi: 26.8.-14.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 125€

Kevätkausi: 20.1.-11.5., ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma) 125€

+jäsenmaksu 30€

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle.