Kuntoliikuntatuntien lukujärjestys kevät 2024


Täältä löydät kuntaliikuntatuntien aikataulut. Myös poikkeusajat/peruutukset kauden aikana. 

+45 Kehonhuoltojumppa

Maanantaisin klo 16.30-17.30 

Ohjaaja: Elina Torkko-Hieto

Paikka: Tavastia-Areenan peilisali

Ei tuntia hiihtolomaviikolla (vko 9)

Viimeinen tunti 6.5.2024


Palauttavaa, rentouttavaa ja vahvistavaa kehonhuoltoharjoittelua työpäivän päätteeksi. Ryhtiä, voimaa ja liikkuvuutta arkeen eri välineitä käyttäen. 


Miesten kuntotreeni

Tiistaisin klo 18.45-19.45

Ohjaaja: Essi Virkki

Paikka: Tavastia-Areenan peilisali

Ei tuntia hiihtolomaviikolla (vko 9)

Viimeinen tunti 7.5.2024


Monipuolista aerobista liikuntaa erilaisia välineitä hyödyntäen. Jokaisella tunnilla oma teemansa ja tavoitteensa. Treenien tehoa pystyy itse säätelemään. ”Jätkämäisyys” korostuu monissa harjoitteissa.


PILATES-KURSSI 31.1.-10.4.2024 (10 krt.)

Keskiviikkoisin klo 19.30-20.30 / Huom! Kurssi alkaa 31.1.2024

Ei tuntia hiihtolomaviikolla (vko 9).

Ohjaaja: Larissa Laane

Paikka: Tavastia-Areenan peilisali

Hinta: 130 € 

Ilmoittautuminen myClubin kautta (löytyy kurssilistauksesta nimellä: Pilates -kurssi aikuisille):

 https://hamvs.myclub.fi/flow/courses/public


BODYMIX

Torstaisin klo 18.30-19.30

Ohjaaja: Anu Heikkinen

Paikka: Tavastian A-rakennus (Sirkussali), toisella puolella Hattelmalantietä kuin Tavastia-Areena

Ei tuntia hiihtolomaviikolla (vko 9)

Viimeinen tunti 9.5.2024


Reipasta, selkeää ja monipuolista harjoittelua, joka sopii hyvin myös aloittaville liikkujille. Lämmittely- ja askellusosuus tehdään joko lattialla tai step-lautaa apuna käyttäen - helppoa ja tehokasta sykkeenkohotusta. Lihaskunto-osuudessa käytetään monipuolisesti vastuksena omaa kehoa ja erilaisia välineitä sekä kierto- ja paikkaharjoittelua. Lopuksi palauttavat venyttelyt.

 

BODYART

Sunnuntaisin klo 18.00-19.00

Ohjaaja: Larissa Laane

Paikka: Tavastia-Areenan peilisali

Ei tuntia hiihtolomaviikolla

Viimeinen tunti 5.5.2024


Monipuolinen lihaskuntotunti. Koko kehoa kuormittava funktionaalinen harjoitus ja lopussa venyttelyosuus.