ONELLAT (2009-2013)
----------------

RV Onellat on rytmisen voimistelun harrasteryhmä, joka on tarkoitettu 2009-2013 -syntyneille. Ryhmään ovat tervetulleita myös aloittelijat. Ryhmä harjoittelee 3h viikossa. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on oppia uusia asioita ja kehittää vanhoja, sekä osallistua myös seuran kevät- ja joulunäytöksiin.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo ja ihonmyötäiset vaatteet. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin.

Kausimaksut:
Syyskausi: 26.8.-14.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 295€

+jäsenmaksu 30€ (kattaa koko toimintakauden)

Arkipyhinä ei ole harjoituksia, ellei siitä erikseen ilmoiteta.

Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Mahdolliset korvattavat kerrat pidetään kauden päättymisen jälkeen.

Harjoitukset ovat:

MAANANTAISIN KLO 19-20.30 ja

KESKIVIIKKOISIN KLO 18.30-20

Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus, pukuhuone 2

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle.

Olemme sopineet, että noudatamme seuraavia pelisääntöjä oman ryhmämme toiminnassa:

-        Treeneihin tullaan ajoissa ja iloisella mielellä

-        Kuunnellaan valmentajaa

-        Ollaan kaikkien kavereita

-        Kannustetaan ja autetaan kaikkia

Pelisäännöt ovat voimassa koko kauden ajan