ONELLAT (2009-2012)
----------------

Onellat ovat rytmisen voimistelun harrasteryhmä, joka harjoittelee maanantaisin klo 19-20.30 ja keskiviikkoisin klo 18.30-20 Tavastia-areenalla.

2009-2012 syntyneille.

Kausimaksut ja treeniajat:

Syyskausi: 21.8.-9.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 310€

Kevätkausi: 15.1.-12.5., ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma) 295€

+jäsenmaksu 30€

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja paljon reipasta mieltä! Harjoittelu tapahtuu nilkkasukilla tai puolitossuilla. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin!

Paikka Tavastia-Areena
Ylioppilaskirjoitusten vuoksi Tavastia-Areena on poissa käytöstä syksyllä noin 3½ viikkoa ja keväällä noin kuukauden. Väistön aikana harjoituspäivät ja kellonajat muuttuvat. Niistä tiedotetaan erikseen ryhmäläisille.

Valmentajat: Anni, Deilis

Olemme sopineet, että noudatamme seuraavia pelisääntöjä oman ryhmämme toiminnassa:

-        Treeneihin tullaan ajoissa ja iloisella mielellä

-        Kuunnellaan valmentajaa

-        Ollaan kaikkien kavereita

-        Kannustetaan ja autetaan kaikkia

Pelisäännöt ovat voimassa koko kauden ajan