JV Sadefia

JV Sadefia on joukkuevoimistelun harrasteryhmä, joka on tarkoitettu 2013-2016 -syntyneille. Ryhmä harjoittelee 3 tuntia viikossa. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on kehittää lisää perustaitoja ja osallistua Stara-tapahtumiin. Tämän lisäksi Sadefia esiintyy seuran näytöksissä.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja hiukset kiinni! Harjoittelu tapahtuu voimistelutossuilla tai paljain jaloin. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin!

Syyskausi: 26.8.-14.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 295€

Kevätkausi: 20.1.-11.5., ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma) 295€

+jäsenmaksu 30€ (jäsenmaksu voimassa syksy 2024-kevät 2025)

Harjoitukset:

TORSTAISIN KLO 16-17.30

SUNNUNTAISIN KLO 14.30-16

Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus

Staraan osallistuville voimistelijoille tulee mahdollisesti kausimaksujen lisäksi kustannuksia mm. kisamaksuista, lisensseistä ja mahdollisista puvuista. Tarkoituksena osallistua n. kahteen Stara-tapahtumaan kauden aikana.

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle.