Sadefia

SADEFIA (2013-2016) avoin
----------------

Joukkuevoimistelujoukkue Sadefia on tarkoitettu vuosina 2013-2016-syntyneille joukkuevoimistelusta innostuneille lapsille. Sadefia on harrasteryhmä, johon otetaan mukaan myös uusia voimistelijoita.

Sadefia harjoittelee Tavastia-areenalla torstaisin klo 16-17.30 ja sunnuntaisin klo 13-14.30.

Kausimaksut ja treeniajat:

Syyskausi: 21.8.-9.12., ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 295€

Kevätkausi: 15.1.-12.5., ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma) 295€

+jäsenmaksu 30€

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja paljon reipasta mieltä! Harjoittelu tapahtuu nilkkasukilla tai puolitossuilla. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin!

Paikka Tavastia-Areena
Ylioppilaskirjoitusten vuoksi Tavastia-Areena on poissa käytöstä syksyllä noin 3½ viikkoa ja keväällä noin kuukauden. Väistön aikana harjoituspäivät ja kellonajat muuttuvat. Niistä tiedotetaan erikseen ryhmäläisille.

Ryhmä harjoittelee kaksi kertaa viikossa yhteensä 3 h. Ryhmä harjoittelee joukkuevoimistelun perustaitoja ja osallistuu seuran näytöksiin ja mahdollisesti staratapahtumiin.

Ilmoittautuminen tapahtuu kaudelle syksy 2023 - kevät 2024.
Laskut saapuvat MyClubin kautta aina kauden alkaessa ja löytyvät myös sieltä ilmoittautumisen jälkeen.