KILPA-AEROBIC

Kuva Kalle Ylä-Jarkko

Pysähtymätöntä, intensiivistä liikettä. Nopeita jalkoja ja tarkkoja käsiliikkeitä. Notkeutta, voimaa, mukaansatempaavaa rytmiä. Heittäytymistä ja räjähtävää energiaa. Sähäkkä hyppy ilmaan ja laskeutuminen suoraan punnerrusasentoon (Suomen voimisteluliitto)

Kilpa-aerobic on laji, jossa lihakset ovat kuin tulessa, mutta hymy ei hyydy

Moninkertaisen arvokisamitalistin Juuso Väisäsen vetämä kilpa-aerobic-ryhmä. Kilpa-aerobicissa yhdistyvät voima, liikkuvuus, nopeus ja kestävyys. Kilpailuohjelman nopeatempoiseen musiikkiin tehtyyn tanssilliseen koreografiaan yhdistyy vaativia, teknisiä vaikeusosaliikkeitä.

Kevät 2023

2008 syntyneet ja sitä vanhemmat
(lajitaustaa esim voimistelusta tai tanssista)

Ti klo 19:30-21:00, Tavastia-Areena peilisali
+ omatoimiset treenit

Ryhmä harjoittelee kerran viikossa 1½ tuntia valmentajan kanssa. Lisäksi ryhmäläisille tulee omatoimisia harjoituksia . Ryhmä osallistuu syksyn aikana seuran esiintymisiin ja mahdollisuuksien mukaan kilpailuihin.

Valmentaja: Juuso Väisänen

Kausimaksu 200 € (+ 30 € jäsenmaksu)

Kausimaksuun saattaa tulla lisäystä, mikäli harjoitusmäärä nousee kevään aikana. Mahdolliset kilpailuihin osallistumiset tuovat myös lisäkuluja osallistujalle.

Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Lisätietoja toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi