Kilpailukutsu Hämeenlinna Cup 11.11.2023

14-16 -vuotiaiden kilpasarja

16-18 -vuotiaiden kilpasarja

Säännöt

Kilpailuissa noudatetaan Suomen Voimisteluliiton voimassa olevia sääntöjä. Säännöt löytyvät liiton nettisivuilta. https://www.voimistelu.fi/fi/L%C3%B6yd%C3%A4-voimistelu/Joukkuevoimistelu/Kilpailu/S%C3%A4%C3%A4nn%C3%B6t

Kilpailualue

13m x 13m vaalea joukkuevoimistelumatto

Vakuutus ja kilpailulupa

Kilpailijoilla tulee olla voimassa oleva kilpailulisenssi kilpailusarjan mukaan. Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien toimesta. Osallistujilla tulee olla lisenssiin kuuluva vakuutus tai oma urheilutapaturmavakuutus.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu 7.9.-8.10.2023 Kisanetin kautta. Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista 15.10.2023 asti. Ilmoittautuminen aukeaa alkamispäivänä klo 12.00 ja päättyy jälki-ilmoittautumisen viimeisenä päivänä klo 23.59.

Osallistumismaksut ja peruutusehdot

Joukkueiden osallistumismaksu on kaikissa kilpailusarjoissa 160€/joukkue.

Koko joukkue tulee ilmoittaa ilmoittautumisajan puitteissa. Osallistumismaksut tulee suorittaa erillisellä laskulla, joka lähetetään seuran yhteyshenkilölle. Lähetämme laskut seuroille sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä. Maksuaika 14 vrk.

Jälki-ilmoittautumisen yhteydessä osallistumismaksut ovat kaksinkertaiset. Osallistumisen voi perua varsinaisen ilmoittautumis- ja jälki-ilmoittautumisajan aikana ilman lisäkuluja. Tämän jälkeen tapahtuvista peruutuksista osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta vastaan lukuunottamatta 15€ toimistokuluja.

Tuomarit

Seurojen tulee ilmoittaa kilpailuihin tuomareita seuraavasti:

1-3 joukkuetta: 1 tuomari

4-6 joukkuetta: 2 tuomaria, yksi tuomari vähintään III-luokan tuomari

7-9 joukkuetta: 3 tuomaria, yksi tuomari vähintään I-luokan tuomari

10 tai enemmän joukkueita: 4 tuomaria, yksi tuomari vähintään I-luokan tuomari ja maksimissaan kaksi 3E-tuomaria

Sakko puuttuvasta tuomarista on 250€/tuomari. Sakon laskuttaa Hämeenlinnan Voimisteluseura. Tuomareiden ilmoittautuminen tapahtuu Kisanetin kautta. Tuomari-ilmoittautuminen tulee tehdä viimeistään 15.10.2023 mennessä. Kaikilla kilpailuihin osallistuvilla tuomareilla tulee olla voimassa oleva Voimisteluliiton tuomarilisenssi. Tuomareille lähetään tuomarikirje viimeistään viikolla 43. Tuomarin ilmoittanut seura vastaa tuomarin matkakuluista ja päivärahoista.

Musiikki

Kilpailumusiikki tulee ladata etukäteen Kisanetin kautta. Nimeä kilpailumusiikki muotoon Seura_Joukkue_Sarja. Tiedoston tulee olla mp3-muodossa. Musiikki tulee ladata viimeistään 8.10.2023. Viimeiseen latauspäivään asti musiikkiin pystyy tekemään muutoksia itse. Tämän jälkeen ne tulee hoitaa järjestävän seuran kautta.

toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi

Johanna Hietikko, toiminnanjohtaja