KÄSSÄRI (2012-2016 -syntyneet), jatkoryhmä

TV Kässäri on telinevoimistelun harrasteryhmä, joka on ollut aktiivinen jo muutaman vuoden. Ryhmä on tarkoitettu 2012-2016 -syntyneille, liikunnallista taustaa omaaville lapsille. Ryhmä harjoittelee yhden tunnin viikossa. Ryhmän tavoitteita ensi vuodelle on oppia tekemään töitä yhdessä kaikkien ryhmäläisten kanssa, sekä oppia uusia taitoja ja kehittää vanhoja käyttäen puomia, rekkiä, ponnistuslautaa ja permantoa. Kässärit osallistuvat seuran kevät- ja joulunäytöksiin.

Harjoituksissa tulee olla mukana juomapullo, vaatteet, joissa on hyvä liikkua ja paljon reipasta mieltä! Harjoittelu tapahtuu paljain jaloin. Arvotavarat voi ottaa mukaan salin puolelle, mutta suosittelemme jättämään ne ensisijaisesti kotiin!

Kausimaksut:

Syyskausi: 26.8.-14.12.2024, ei harjoituksia viikolla 42 (syysloma) 125€

Kevätkausi: 20.1.-11.5.2025, ei harjoituksia viikolla 9 (hiihtoloma) 125€

+jäsenmaksu 30€ (jäsenmaksu voimassa syksy 2024-kevät 2025)

Arkipyhinä ei ole harjoituksia, ellei siitä erikseen ilmoiteta.

Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Harjoitukset:

KESKIVIIKKOISIN KLO 18-19                                                                         Tavastia-Areena, Hattelmalantie 25, L-rakennus, pukuhuone 2

Mahdolliset korvattavat kerrat pidetään kauden päättymisen jälkeen.

Huom! Tavastia-Areena on poissa käytöstä syyskuussa, sekä maaliskuussa noin 3-4 viikkoa ylioppilaskokeiden vuoksi, jolloin treenipaikka siirtyy muualle.