Kilpa-aerobic infotilaisuus ti 29.6. klo 16:30 Tavastia-Areenalla

23.6.2021

Seurassamme aloittaa moninkertaisen arvokisamitalistin Juuso Väisäsen vetämä kilpa-aerobic-ryhmä. Kilpa-aerobicissa yhdistyvät voima, liikkuvuus, nopeus ja kestävyys. Kilpailuohjelman nopeatempoiseen musiikkiin tehtyyn tanssilliseen koreografiaan yhdistyy vaativia, teknisiä vaikeusosaliikkeitä.

Tavoitteena on aloittaa harrastus- ja kilpailutoiminta, johon kaivataan lajista kiinnostuneita, innokkaita urheilijoita sekä apujoukkoja. Haemme ryhmään yli 13-vuotiaita jonkin lajitaustan (esim. voimistelu, tanssi) omaavia voimistelijoita. Ryhmä treenaa tiistaisin 24.8 alkaen klo 19.30-21.00 Tavastia-Areenalla Juuson johdolla, jonka lisäksi tulee 2-3 omatoimista treeniä/vko joko yksin tai yhdessä ryhmän kesken.

Jos koet olevasi kohderyhmään sopiva ja haluat aloittaa tavoitteellisen harjoittelun kilpa-aerobicin parissa, niin tule kuulemaan lisää tiistaina 29.6 klo 16.30 Tavastia-areenalla järjestettävään info-tilaisuuteen.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset info-tilaisuuteen ma 28.6.2021 mennessä sähköpostitse

toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi