MyClub

22.6.2023

TIEDOTE JÄSENISTÖLLE

Hämeenlinnan Voimisteluseura on ottanut käyttöönsä myClubin, jolla seuramme hallinnoi jatkossa jäsenrekisteriä, laskutusta, tapahtumia ja läsnäoloja sekä viestintää.

Kirjautuessasi myClubiin pääset ilmoittautumaan tapahtumiin, tarkastelemaan laskuja, viestejä ja aktiivisuutta sekä muokkaamaan tietojasi. Yhtä jäsentiliä voi hallinnoida useampi henkilö omilla myClub-tunnuksillaan (esimerkiksi lapsen molemmat vanhemmat).

Suosittelemme lataamaan maksuttoman myClub-mobiilisovelluksen, jolla voit hallinnoida helposti yhtä tai useampaa myClub-jäsentiliä.

Mikäli sinulla on kysyttävää myClubista voit ottaa yhteyttä: toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi

Ystävällisin terveisin,
Hämeenlinnan Voimisteluseura

Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja. Ohjeita myClubin käyttöön löydät täältä: https://help.myclub.fi