Avoin työpaikka: Toiminnanjohtaja HämVs ry.

21.6.2023

Toiminnanjohtajaksi Hämeenlinnan Voimisteluseuraan

Haluatko sinä olla mukana aktiivisessa voimisteluseurassa kehittämässä ja luomassa puitteita monipuoliselle voimisteluseuralle? Hämeenlinnan voimisteluseura etsii kehittämismyönteistä ja toimeen ryhtyvää osa-aikaista toiminnanjohtajaa. Toiminnanjohtajana pääset luomaan voimisteluseuralle puitteita, jossa voimistelijan on hyvä kasvaa ja toimia.

Meillä pääset osaksi iloista seurajoukkoa. Pystyt haastamaan itsesi ja ennakkoluulottomasti hyödyntämään osaamistasi seuran hyväksi.

Mikäli olet myös joukkuevoimistelun osaaja, on mahdollisuus täysipäiväiseen työtehtävään!

Meillä saat:

• näköalapaikan seuratyön kehittämiseen
  • merkityksellisen työn ja hyvät vaikuttamismahdollisuudet
  • hienon mahdollisuuden työllistyä liikunnan ja hyvinvoinnin parissa
  • aktiivisen ja eteenpäin katsovan seuraväen

Näitä pääset tekemään:

·       seuratoiminnan laaja-alainen kehittäminen

·       strategian todeksi eläminen yhdessä koko seuraväen kanssa

·       yhteistyökumppanien ja uusien yhteistyökuvioiden luominen

·       varainhankinta

·       viestintästrategian suunnittelu, organisointi ja toteuttaminen

·       tapahtumien ja kilpailujen tuottaminen

Odotamme, että sinulla on:

·       innovatiivista ja rohkeaa otetta

·       kykyä johtaa seuraa ja omaa työtä

·       yhdistystoiminnan ja/tai liikunta-alan hyvää tuntemusta

·       hyviä vuorovaikutustaitoja

·       markkinointihenkistä otetta

·       halua kehittyä ja kehittää

Tätä työtä voit tehdä hyvin toisenkin työn ohella. Työtunteja on noin 15–20 per viikko. Tehtävän työajat sijoittuvat pääasiassa päiväsaikaan, mutta sisältää satunnaisesti myös ilta- ja viikonlopputöitä. Työ on monipaikkatyötä.

Sä voisit olla just hyvä!

Haluaisitko keskustella tehtävästä tarkemmin? Hallituksen puheenjohtajan saat kiinni
pia.lahde-lyytinen(at)hotmail.com, puh. 0407523132.

Jätä vapaamuotoinen hakemus ja CV palkkatoiveineen mahdollisimman pian. Työsuhde on osa-aikainen (noin 15-20 h/vko), mutta mikäli henkilö toimii myös JV-valmentajana, myös päätoiminen työsuhde on mahdollinen. Työ alkaa välittömästi sopivan henkilön löydyttyä tai sopimuksen mukaan.