TIETOA SEURAN TOIMINNAN JATKUMISESTA

20.3.2020

Suomen hallituksen suosituksen mukaisesti Hämeenlinnan Voimisteluseuran normaali harrastustoiminta on keskeytetty 13.4. asti. Lähempänä huhtikuun puoliväliä tiedotamme uudelleen tilanteesta tai aikaisemmin, mikäli tilanne muuttuu tai saamme uutta tietoa.

Kevään suunnitellut tapahtumat ovat myöskin peruutettu. Kevään peruutetut tapahtumat:

- Kisakatselmus lauantaina 21.3.2020 PERUTTU

- Kevätnäytös torstaina 14.5.2020 PERUTTU

- Joukkuevoimistelun SM- ja mestaruuskilpailut 23.-24.5.2020 PERUTTU

Tilaanteesta riippumatta, seuran mukana on edelleen mahdollisuus harrastaa! Seuran sosiaalisen median kanavat Instagram ja Facebook kannattaa ottaa seurantaan ja sieltä joka arkipäivä saatavat haasteet/tehtävät, jotka sopivat seuramme jumppareille ja heidän vanhemmilleen. Kilparyhmissä voimistelevat lapset saavat/ovat saaneet valmentajiltaan kotitreeniohjeet, joita kannattaa noudattaa, jotta sitten salille palatessamme taidot ovat entisellään tai jopa parantuneet!

Pidetään huolta toisistamme!