Syyskausi on alkanut! - harrasteryhmistä löytyy vielä tilaa!

19.8.2020

Hämeenlinnan Voimisteluseuran syyskausi on alkanut!

Harrasteryhmissä on vielä tilaa uusille voimistelijoille!
Kuvassa näkyvien ryhmien ilmoittautumista on jatkettu Hoikassa keskiviikkoon 26.8.2020 asti.

Aikusiliikunnan kuntoliikuntaryhmät ovat myös startanneet! Lukkarin ja lisätiedot 10-kortin ostamiseen löydät Harrasteryhmät -sivutolta.

Tervetuloa mukaan!

OHJEET ILMOITTAUMISEEN

1. Kirjaudu Hoikaan tämän linkin kautta https://go.hoika.net/public/Login.aspx
Ensimmäistä kertaa järjestelmään kirjautuessasi klikkaa rekisteröidy ja lisää vanhemman tiedot. Luo lapsesta                 alikäyttäjä ennen ilmoittautumista.

2. Seuraavaksi klikkaa etusivun vasemmassa reunassa olevaa ilmoittautuminen - kuvaketta.

3. Nyt näet ryhmät, joihin voit ilmoittaa lapsesi. Näkyvät ryhmät määräytyvät lapsen syntymävuoden perusteella.

4. Ryhmävalinnan jälkeen jatka vaiheeseen 2: maksujen hyväksyminen.

5. Hyväksy ja jatka vaiheeseen 3: laskun tulostus ja maksu.

Heti ilmoittautumisen jälkeen lasku lähtee jäsenrekisteriimme merkittyyn sähköpostiin.

TARKISTA AINA että maksat laskusi oikealla viitenumerolla.

Seuramme yhteistyökumppanina toimii Netvisor, johon laskut kirjautuvat automaattisesti. Tämän vuoksi oikealla viitenumerolla maksaminen on hyvin tärkeää.