OMA SÄÄSTÖPANKKI ON JV-KISOJEN PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANI

8.2.2019

Hämeenlinnan Voimisteluseura järjestää joukkuevoimistelukilpailut Elenia-Areenalla lauantaina 30.3.2019. Kyseisenä päivänä Elenialle odotetaan jopa 1 000 kävijää voimistelijoiden, valmentajien ja katsojien muodossa.

Oma Säästöpankki toimii kilpailujen pääyhteistyökumppanina. Oma Säästöpankki tulee näkymään vahvasti tapahtumassa sekä paikan päällä että muissa yhteyksissä jo ennen tapahtumaa.

Kilpailun nimi muuttui aikaisemmasta Hämeenlinna Cupista Oma Säästöpankki Cupiksi yhteistyökuvion varmistuttua.

Seuraa kilpailun ilmoittelua nettisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme. Tulemalla paikan päälle seuraamaan kilpailuja pääset myös tutustumaan Oma Säästöpankin palveluihin ja huomaamaan, että Oma Säästöpankki todellakin on lähellä ja läsnä.