Ilmoittautuminen kausille syksy 2023 ja kevät 2024

25.6.2023

Ilmoittautuminen kausille syksy 2023 ja kevät 2024 on nyt avattu!

Luethan huolella kaikki alla olevat tiedot.

Lisätietoa myClub palvelusta

Harrasteryhmien infoa:

Harjoittelu
Ryhmän toteutuminen(esimerkiksi tarpeeksi osallistujia), vahvistetut harjoitusajat, -päivät ja -paikat ilmoitetaan ilmoittautuneille ja ryhmään hyväksytyille valmentajien toimesta ilmoittautumisen päätyttyä. Joka kausi siirrymme Tavastia-Areenalta väistötiloihin ylioppilaskirjoitusten ajaksi, jolloin harjoitusaikatauluihin ja -sijainteihin saattaa tulla pieniä muutoksia. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ryhmäläisille ajoissa.

Sitoutuminen
Ilmoittautumalla harrasteryhmään sitoudut ryhmän toimintaan koko lukuvuodeksi: syyskaudeksi 2023 ja kevätkaudeksi 2024. Mikäli haluat tehdä muutoksia kevätkaudelle, on ne tehtävä ilmoittamalla valmentajalle ja laittamalla viestiä toimisto@hameenlinnanvoimisteluseura.fi 3.12.2023 mennessä. Pelkkä ilmoittamaton poisjäänti tunneilta ei riitä tulevien laskujen hylkäämiseen.

Maksut
Ryhmäkohtaiset maksut laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Kevään kausimaksu laskutetaan tammikuussa 2024. Hämeenlinnan Voimisteluseuran jäsenmaksu on 30 € ja se laskutetaan ensimmäisen laskun yhteydessä. Jäsenmaksu on voimassa koko lukuvuoden eli syyskaudesta 2023 kevätkauteen 2024. Mikäli ryhmään ilmoittaudutaan vain kevätkaudelle 2024, on osallistuja velvollinen maksamaan jäsenmaksun kokonaisuudessaan.

Vakuutus
Kausimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vakuutuksen ottamista omasta vakuutusyhtiöstä.

Nähdään syksyllä voimistelun parissa!